Stres in Joga

Stres je najpogostejša in najbolj smrtonosna bolezen, dolgotrajna izpostavljenost stresu pa ima številne stranske učinke.

75% delovne populacije trpi za čustvenim, fizičnim ali mentalnim stresom. Stres je vzrok bolečin v prsih, povišanega holesterola, težav s srcem, depresije in idealno gojišče za številne druge probleme. Stres slabi imunski sistem in povzroča mnoge bolezni in obolenja. Je eden glavnih dejavnikov, ki povzročajo nespečnosti in druge spalne motnje. Zaradi stresa se krvna telesca zaprejo, zaradi odziva nanj se kri gosti in postane bolj viskozna. To lahko vodi do krvnih strdkov. Kronični stres preplavi možgane z močnimi hormoni, ki so namenjeni reagiranju v kratkotrajnih kriznih situacijah in lahko poškodujejo, skrčijo in ubijajo možganske celice. Stres predstavlja veliko tveganje za diabetes in srčni napad, ker spremeni raven krvnega sladkorja. Tako lahko pride do izčrpanosti, impulzivnih sprememb razpoloženja in povišanega krvnega sladkorja.

Na kratko, stres uničuje srečo in je tihi morilec, ki se nahaja v samem svetovnem vrhu vzrokov za smrt.

Stres in tesnoba sta vsepovsod. Ko načneta vaše sposobnosti in zmožnosti, je morda čas, da date priložnost jogi. Joga je najboljše naravno zdravilo. Joga je vadba duha in telesa, ki združuje fizične položaje, nadzirano dihanje, meditacijo in relaksacijo. Joga pomaga lajšati stres, uravnava krvni pritisk in utrip srca. Vadba joge znižuje raven kortizola in adrenalina, hormonov, ki povečujeta stress, in sprošča hormone dobrega počutja kot je dopamin.

Mnogi, ki vadijo Bikram jogo v Ljubljani, mi povedo, da se po jogi počutijo odlično in da so v vsakodnevnem življenju zaradi rednega obiskovanja studia manj pod stresom. Nekateri v studio vstopijo utrujeni in napeti, po vadbi pa gredo skozi vrata z velikim nasmehom in rdečico na licih. To seveda ni presenetljivo – jogiji živijo bolj uravnoteženo in doživljajo manj stresa, ker poznajo načine, kako se z njim soočiti in se nanj pravilno odzvati.

Ste vedeli, da poleg napetosti v čeljusti z žvečilko lahko lajšamo tudi stres? No, ne poskušajte tega med vadbo joge :).

P.S. če se s tem sporočilom strinjate, lahko spodaj pustite komentar. Hvala!

Se vidimo na vadbi.

Denis Dronjic
Lastnik Studija/Direktor
Bikram Joga Ljubljana na Rudniku
www.bikramjoga.si
030 372 714

Comments are closed.